czwartek, 23 sierpnia 2012

Prolog. "Prawdziwy świat dla mnie nie istnieje"

Na imię mi Patricia, na nazwisko Cerrie, mówią mi Patti. Mieszkam w Londynie. Jestem tu. Żyję. Co prawda w moim wyimaginowanym świecie, ale zawsze coś. Prawdziwy świat dla mnie nie istniał. Poznawałam go dotykiem, węchem, smakiem i słuchem. Byłam niewidoma. Nie urodziłam się taka. Stało się to w 6 roku życia, ale nie pamiętam nic z tych czasów. Jedynie twarz mamy, taty i starszego brata. Jest ode mnie starszy o 4 lata, na imię ma Jacob. Zawsze mi pomaga i się mną opiekuje. Nie chodzę do szkoły. Nauczyciele do mnie przychodzą, wszystko tłumaczą ustnie bo nie mam jak zobaczyć, choć bardzo bym chciała ale przywykłam. Mam bardzo wykształcony dotyk, o wiele ponad normy ludzkie... Dotykiem czuję wszystko. Nawet kolory. Dzięki temu wiem w co się ubieram, wiem jak ktoś wygląda (ale tylko gdy mogę dotykać temu komuś całą twarz, włosy i uszy), jaki mam pokój i wiele innych rzeczy. Dłonie są moim wzrokiem. Wyszłam na miasto do mojej jedynej przyjaciółki - Alice Deline. Kochałam ją ponad życie. Dla niej istnieję, dla niej i rodziny. Znałam okolicę na pamięć, mieszkam tu od zawsze więc nie ma mowy o zgubieniu się. Zapukałam i usłyszałam głos mamy mojej bratniej duszy. Zawołała Al, po chwili zeszła i wyszłyśmy razem na zakupy, byłyśmy na dzisiaj umówione. Doszłyśmy na miejsce. Z głośników leciała piosenka mojego i Alice ulubionego zespołu - One Direction. Był naszym ulubionym, mimo że miałyśmy po 18 lat. Na ten wiek to trochę "obciach" ale my się tego nie wstydziłyśmy i nie ukrywałyśmy tego że ich kochamy. Nie wiem jak wyglądali, nie spotkałam ich na żywo a ze zdjęcia mogę poczuć kolory, nie twarz. Moja przyjaciółka pisnęła. Chodziło jej o to, że w sklepie była bejsbolówka z 1D. Kochała takie bluzy, tak samo jak Zayn, ale to nie przez niego je kochała, bo jej ulubieńcem był Louis. Pobiegła do sklepu ciągnąc mnie za rękę. Kupiła ciuch i wyszłyśmy zobaczyć inne sklepy.
------------------------------------
I jest prolog...krótki, bo to tylko prolog, rozdziały będą o wieeeele dłuższe :). Podoba się?
Dziękuję za przeczytanie :*
Patrycja.

5 komentarzy:

  1. super prolog, nie powiem, mam nadzieję,że Pati będzie z Zaynem, ale to juz twoja sprawa i tak będę czytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zobaczymy jak mi wyjdzie (: Na początku miała być Alice z Liamem, Patti z Niallem, potem Alice z Niallem, Patti z Harrym, potem jeszcze inaczej, a teraz zobaczę jak to będzie ale cieszę się że ci się podoba :*

      Usuń
  2. Super... !! Ale szkoda że pati jest niewidoma, mogła by odzyskać wzrok :c
    Ale i tak zajebisty <3

    OdpowiedzUsuń