czwartek, 13 września 2012

6."Spełnił właśnie moje marzenie, że go kocham,że zależy mi na nim i w ogóle..."

 I nagle mnie pocałował. Ba,że odwzajemniłam! Kochałam go ale dziwnie było mi go całować ze świadomością, że  jeszcze dziś wtulała się w niego MONISIA... Ale chciałabym zobaczyć jej minę gdy się dowie o tym pocałunku... W końcu odessaliśmy się od siebie z powodu braku powietrza. No, niestety...
 - Ja... przepraszam... - powiedział nieśmiało Harry.
 - Nie szkodzi. - powiedziałam choć tak na prawdę miałam ochotę powiedzieć że nie ma za co bo spełnił właśnie moje marzenie, że go kocham,że zależy mi na nim i w ogóle ale chyba nie dałam rady. - Pogadamy o tym jutro , ja lecę bo matka będzie się drzeć.Pa! - przytuliłam go i dałam mu buziaka w policzek. Wróciłam do domu padając na łóżko i rozmarzając o tym zdarzeniu,o jego ciepłym oddechu, o jego cudownych wargach proszących się o pocałunki, o nim... Odpłynęłam w długi sen zapominając o umyciu się i przebraniu... Następnego dnia zrobiłam to wszystko rano.
~~Oczami Alice.~~
 Niall zaciągnął mnie na jakąś... łąkę? Eee no w sumie było tu całkiem romantycznie.  Blondasek rozłożył koc i kazał mi usiąść a sam poszedł zrywać kwiaty z których potem zrobił dla mnie wianek. To było słodkie. Zaczęliśmy się śmiać bo podczas gdy on sobie biegał po łące zrywając kwiatki robiłam mu zdjęcia na których wyszedł co najmniej dziwnie. Założył mi wianek na głowę i zrobił zdjęcie.
Irlandczyk nieśmiało chwycił mnie za dłoń. Uśmiechnęłam się na ten gest.
 - Wieesz... Muszę ci coś powiedzieć. - powiedział spuszczając głowę w dół. Może on... nie,na pewno się we mnie nie zakochał, mogę sobie pomarzyć. - No więęc...
*Oczami Patrici*
 Gdy byłam gotowa do wyjścia zadzwoniłam do Alice. Nie odebrała, zadzwoniłam 2 raz, znów to samo, więc zdzwoniłam się z Harrym. Pierwszy sygnał, nie skończył się drugi a w słuchawce już usłyszałam jego głos.
H: Słucham?
P: Heej Harry, Al nie odbiera a mi się tu samej tak nuuudzi, może porobimy coś razem?
H: Pewnie, to w MSC za 20 minut.
P: Ok, to cześć.
H: Paa.
 Rozłączyłam się. Byłam gotowa ,wzięłam jeszcze tylko torebkę do której dorzuciłam jeszcze telefon, założyłam buty i wyszłam. Całą drogę myślałam o NIM. Gdy byłam już na miejscu zderzyłam się z kimś. Szczęście chciało by był to Harry.
 - Sorki... O, hej. - powiedziałam. 
 - Siema, to jak idziemy gdzieś?
 - Pewnie, pokażę ci takie jedno miejsce. Chodź za mną. - poszliśmy w milczeniu do parku. W stałej ciszy, która powoli zaczynała mnie krępować, zaprowadziłam go do miejsca mojego i Alice.
 - Łoł, myślałem że znam każdy zakamarek tego parku, widocznie się myliłem.
 - No widzisz,  nigdy nic nie wiadomo... Wiesz chcę dokończyć naszą rozmowę po pocałunku. Bo wiesz, ja... - zawahałam się. Nie wiedziałam jak powiedzieć o moich uczuciach.
 - Przepraszam,że przerywam ale póki chcę to zrobić, bo potem stchórzę... Muszę ci coś powiedzieć, Pattie. - przysiadł na ławce a ja obok.Spojrzał mi w oczy. - Patricia, ja cię...
----------------------------------------
MWAHAHAH , :3
Kocham to robić♥ 


 Wejść zawsze z 40-70 a komów 3 -.- No sorry ale to trochę niemiłe... I to dlatego rozdziały są krótsze. JAK NIE MACIE KONTA NA BLOGSPOCIE TEZ MOŻNA KOMENTOWAĆ ! Gdyby ktoś nie wiedział :P
Kooocham was :)
~~ARBUZ♥ (Pysiek, Patrycja)

26 komentarzy:

  1. KOBIETO JA CIĘ ZABIJĘ ZA TO PRZERYWANIE!!!!!!!! Szkrabie ja cię kocham za to opowiadanie :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś GENIALNA !!! <333 <333 czekam na dalszą część !!! xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚWIETNE<3<3<3 Kiedy 7 rozdził ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ♥♥ Jeszcze nie wiem kiedy napiszę

      Usuń
  4. Witaj cudowna ziemska istoto pisząco to ! :) Jestem Marsjaninką , a tu na Marsie mamy swój odpowiednik One Direction -mianowicie Mars Erection . To swietny zespół . Ich przebojem numer 1 jest Mat Makes Me Beautyful . Bardzo lubię ich kawałek - Mame Sistakes . Pisz dalej , czeka na rozdział .


    Twój Mały Marsjaninek .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ♥♥♥ hahaha to chyba mój ulubiony komentarz, Marsjaninko ;3

      Usuń
  5. Genialnyy, czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pati czy ja mogę Cie zbić ?! Jesteś za genialna . Zgin !! Ale i tak Cie kocham Pati !! <3 Kamila

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wkurzaj mnie i dawaj dalej bo Cię znajde i miła nie będe. Opowiadanie cud, miód i malina a rozdział zajebiaszczy ;3 NEXT PLEAS! / Kiciuś <3 .

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajebiste czekam na następną część :D - Paulina ( wiesz która ) ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestetyy ale nie wiem bo znam duzo Paulin xd

      Usuń
    2. Ojj no trudno ale kiedy następna część. ? ; c

      Usuń
  9. Zajebiste !!! kiedy next ? bo ja się niecierpliwie już.

    OdpowiedzUsuń